27.04.2006.
Personalizirane lutke
Poklona se, čini se, teško možemo zasititi… Prilika za poklanjanje ima zaista mnogo, sve više i više zadnjih godina. Danas ljudi daruju jedni druge zaista često: tu su rođendani, imendani, vjenčanja, blagdani, rođenja, diplomiranja… No, ono što češće nego odabir prilike za poklanjanje većini predstavlja problem jest - što pokloniti. Neki pokloni poput bombonijera, plišanih igračaka, parfema i sl. zaista su vječni. Ali, činjenica jest, originalni pokloni rijetko se sreću. Pravi poduzetnici uočavaju prilike tamo gdje ih drugi ne vide, a znaju ih i iskoristiti kada ih uoče. Smišljanje originalnog poklona jedna je od takvih prilika. A evo jednog od načina na koji su je poduzetni Singapurci iskoristili. Naime, manufakturna tvrtka Red Dot Concept iz Singapura kao temelj svojeg poslovanja zadala si je prije svega originalnost u svojoj ponudi. A dosad čini se da u tome i uspijevaju. Jedan od proizvoda koje imaju u ponudi su keramičke lutke koje se izrađuju tako da nalikuju fotografijama. Dakle, koncept je prilično jednostavan. Mušterija donese fotografiju osobe po čijem liku želi da izrade lutku. Potom izabere jedan od ponuđenih načina na koji se lutka može izraditi - ili se lutka izrađuje tako da cijela nalikuje na osobu sa slike (licem, stasom i pozom) ili se izrađuje samo lice po slici pa se montira na već unaprijed osmišljena tijela (često vrlo zabavna poput Supermana i sl.). Pretakanje cijele figure u lutkicu dakako, nešto je skuplje od izrade samo glave. Lutke su gotove u roku od 14-21 dan. Sve se izrađuju i boje ručno. Moguće je naručiti i pozadinu - i to pozadinu sa fotografije ili opet već unaprijed osmišljene pozadine. U Singapuru ovakve keramičke lutke brzo su stekle veliku popularnost posebice kao pokloni za vjenčanja i diplome. Zahvaljujući sveprisutnom trendu personalizacije, lutke koje se izrađuju po liku stvarnih osoba danas ne moraju nalikovati megapopularnoj ličnosti. Svatko može imati keramičku lutkicu sa svojim likom, u vlastitoj tipičnoj pozi, bez obzira hoće li sam dati izraditi svoju lutkicu ili će istu primiti kao zaista originalan poklon za neku od brojnih prigoda za poklanjanje.
Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast
Poslovno savjetovanje
Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju obiteljskog poslovanja?
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura