Za neke zaposlene potrošače, postojanje kemijske čistionice koja robu preuzima, i ponovo je čistu dovozi kući, predstavlja isplativi trošak. To se manifestira u velike profite, za poduzetnike koji su spremni na izazov.
Prije pet godina izvjesni Steve i Diane Thompson iz Floride pokrenuli su kemijsku čistionicu Dryclean Expres. Prve godine imali su 25 000$ prihoda, da bi se, nakon još dvije godine, prihod popeo na 150 000$ godišnje. Thompsoni su svoju kemijsku čistionicu pokrenuli 1996, a ove godine očekuju godišnji prihod od 600 000$. Od toga 50% dolazi od poslovova dostave i pick-up-a.
Da bi bili uspješni u dostavi robe iz kemijskih čistionica, par ima nekoliko savjeta: Nemojte se ni pokušavati nadmetati sa raznoraznim popustima, i imajte dobar omjer poslovnih i lokalnih kupaca.
Thompsonovi svojim kupcima koji sami dođu u čistionicu naplaćuju 7$ za čišćenje odijela, dok za čišćenje+dostavu naplaćuju 8 dolara. Najveći trošak predstavljalo im je dostavno vozilo, koje mora izgledati što je bolje moguće zbog toga što je ono odraz usluge. Nakon što su preuredili jedan kombi za prodaju sladoleda i obljepili ga vlastitim reklamama, posao je krenuo.
Samo prijevoz
Mogućnost zarade imaju i oni koji ne posjeduju vlastitu kemijsku čistionicu, a takva je većina. Kako mnoge čistionice nemaju opciju dostave robe, postoji mogućnost da taj dio posla obavlja neka druga firma. Tu se otvara mogućnost za brojne poduzetnike, kojima je najveće ulaganje, u biti dostavno vozilo. Ukoliko se posjeduje kakvo, potrebno je ostvariti kontakte sa vlasnicima čistionica i preporučiti im usluge dostave. Naravno, uz odgovarajuću mjesečnu nadoknadu.
Ako poduzetnik nema vlastitu kemijsku čistionicu, veliko pitanje predstavlja i za koga će obavljati poslove transporta i dostave. Naime, posao će ići dobro sve dok kemijskoj čstionici ide dobro. Potrudite se pronaći respektabilnu čistionicu koja je spremna stati ispred svojih usluga. I naravno, uvijek neka postoji neka konkurentska firma, koja će koristiti vaše usluge, ako nešto sa ovom prvom pođe po zlu.
Pravovremena priprema za prijenos poslovanja osigurava stabilnost, očuvanje vrijednosti i dugoročnu održivost obiteljskih poduzeća. Riječ je o procesu koji zahtijeva strateško planiranje, jasno definirane ciljeve i odgovoran pristup. Otkrijte zašto je planiranje prijenosa poslovanja važno za budućnost vaše tvrtke i zajednice.
U ovom članku ću detaljno objasniti promjene koje smo kao poduzetnici dužni implementirati od 2026. godine. Želja mi je da razumijete i svjesno odaberete ono što je za vas optimalno — i u pogledu performansi i u pogledu cijene!
Prodaja društva ne počinje potpisivanjem ugovora, već godinama ranije. Kvalitetna priprema ključ je uspjeha – donosimo sve korake koji vode do bolje cijene i sigurnije transakcije.