Iako trend promicanja lokalnog više nije nepoznanica diljem svijeta, još uvijek je neobično kada se velike, globalno usmjerene tvrtke odluče na promicanje lokalnog, ovisno o lokaciji gdje se im se nalazi određena poslovnica. Odličan pozitivan primjer upravo
takve tvrtke je lanac hotela Loews koji diljem sjeverne Amerike ima svoje hotele i hotelska naselja, točnije, u čak 16 gradova.
Loews je nedavno pokrenuo program suradnje s lokalnim farmerima nazvan “Adopt-a-farmer” (“Usvoji farmera”) čija je svrha suradnja s lokalnim proizvođačima hrane te podrška lokalnoj organskoj poljoprivredi. U isto vrijeme svojim hotelskim gostima na taj način
mogu ponuditi sezonske namirnice koje su organske i zdrave i čije je porijeklo poznato, a proizvodnja održiva i ekološka.
Tako, primjerice, njihovo hotelsko naselje Coronado u San Diegu koristi začine iz vlastitog vrta, a sve ostale namirnice nabavlja od lokalnih poljoprivrednika. Hotel u Miami Beachu podržava lokalne ribare nabavkom namirnica od njih. Također, Loews se povezao
i s određenim proizvođačima sireva čime su u mogućnosti ponuditi svojim gostima originalni ovčji sir koji se proizvodi samo na određenim područjima.
Kao dio ponude kojom također podupire lokalno stanovništvo, Loews je predstavio seriju sezonskih večera, gdje će skupa s gostima objedovati i poljoprivrednici koji su uzgojili namirnice i podijeliti s njima priče o tome kako se cijeli rad odvijao i koje metode
su korištene.
Trend kojem se priklonio hotelski lanac Loews, posljednjih godina sve je primjetniji, a tiče se potrebe nove generacije informiranih i osviještenih potrošača da imaju sve informacije o hrani (i proizvodima općenito) koju konzumiraju. Dakako, te informacije
trebale bi zadovoljavati određene kriterije – važno je da je proizvod nastao u skladu s održivim razvojem, da je lokalnog podrijetla, po mogućnosti organski proizveden i da nitko nije bio socijalno ili na bilo koji drugi način ugrožen pri proizvodnji ili na
putu do krajnjeg potrošača.
Ovo je svakako trend kojeg bi bilo lijepo vidjeti kako se popularizira u Hrvatskoj, i kako potiče turističke djelatnike, vlasnike restorana, hotela i sl. na usku suradnju s lokalnim proizvođačima hrane jer, činjenica je da se sve više turista okreće upravo
takvim originalnim ponudama i za njih su spremni izdvojiti i koju kunu više.
Poticanje lokalne poljoprivrede kroz hotelsku ponudu hrane

Izdvojeni članci
Digitalna imovina u M&A transakcijama – novi standard u procjeni vrijednosti poduzeća
U svijetu M&A transakcija, više nije dovoljno imati dobru bilancu – vrijednost se sve češće mjeri kroz web promet, baze korisnika i SEO pozicije. Saznajte kako digitalna prisutnost utječe na cijenu transakcije i zašto je važno da ju poduzetnici strateški razvijaju i njeguju.
Kako uspješno surađivati s poslovnim brokerima u procesu prodaje vaše obiteljske tvrtke?
Poslovni broker može vam pomoći postići bolju cijenu i brže zaključiti prodaju firme, ali samo ako vi kao vlasnik zadržite kontrolu nad procesom, komunikacijom i prezentacijom vlastite tvrtke
Kako pripremiti trgovačko društvo za uspješnu prodaju?
Prodaja društva ne počinje potpisivanjem ugovora, već godinama ranije. Kvalitetna priprema ključ je uspjeha – donosimo sve korake koji vode do bolje cijene i sigurnije transakcije.