• Sve je više potrošača koji su spremni platiti i višu cijenu za neki proizvod ili uslugu ako im se može garantirati da će time pridonijeti zaštiti okoliša ili ljudi

Ekološki osviješteni konzumenti koji svojim odlukama o tome što će i od koga kupiti nastoje smanjiti negativan utjecaj na okoliš, nova su kategorija konzumenata koju brojni proizvođači sve više shvaćaju vrlo ozbiljno te se pojavljuje sve više usluga i proizvoda koji zadovoljavaju njihove visoke kriterije. To su ljudi koji su spremni platiti i višu cijenu za neki proizvod ako im se može garantirati da će time pridonijeti zaštiti okoliša ili ljudi.

Tvrtka Agricity LLC iz Washingtona svojom uslugom Compost Cab cilja upravo na tu skupinu ljudi. Oni, naime, nude skupljanje zelenog otpada od kojeg potom proizvode visoko kvalitetan kompost. Usluga funkcionira tako da se korisnici, bilo da je riječ o domaćinstvima ili tvrtkama, prijave putem Internet stranice, nakon čega dobivaju kantu za smeće standardne veličine i vreću.

U kantu se odlaže zeleni otpad, a Compost Cab jednom tjedno sakuplja pune i dostavlja prazne vreće. Usluga se naplaćuje po tjednu, a nakon 9 mjeseci korištenja usluge korisnici stječu pravo na 2 kg komposta za svakih 20 kilograma zelenog otpada. Ukoliko ne žele preuzeti kompost, mogu ga donirati ekološkim farmama.

Više o ovoj ideji na: http://www.compostcab.com/