Kada je u pitanju reklamiranje čini se da nikad dovoljno ideja. Iako već postoji na tisuće načina i mogućnosti kako se reklamirati, malo je onih zaista efikasnih. Poseban problem reklamiranje predstavlja malim i srednjim tvrtkama – njima je potrebno da svoje usluge i proizvode reklamiraju ciljano i što jeftinije, a takvih prilika nema puno. Ovaj tjedan donosimo vam još jedan primjer inovativnog marketinga koji koristi nove tehnologije na način koji olakšava cijeli proces, a ujedno je i prilično jeftin.

Uslugu je osmislila tvrtka ToonieAds Inc. iz Kanade i  funkcionira putem Internet stranice ToonieAds.com. Njihova ideja je da  se klijenti reklamiraju na monitorima postavljenima na različite pozicije u nekom gradu, regiji, državi… Naime, usluga se sastoji od dva dijela – u jednom nude različitim tvrtkama, ordinacijama i sl. da postave monitor(e) u svoje prostorije, pod uvjetom da su te prostorije dovoljno prometne da bi reklama imala efekta. Primjerice, stomatolog koji ima čekaonicu može se odlučiti staviti jedan monitor u čekaonicu i dati ga na raspolaganje ToonieAdsu koji će na tom monitoru vrtiti plaćene reklame svojih klijenata. Stomatolog će, naravno, dobiti naknadu za tu uslugu, i to po broju reklama koje se vrte na njegovom monitoru. Time je dobio odličan izvor dodatnih prihoda.

Drugi dio usluge sastoji se od ponude takvog načina reklamiranja svima kojima je potrebna ciljana reklama. S obzirom da su monitori postavljeni na najrazličitijim pozicijama, klijent može odabrati koje mu pozicije odgovaraju za njegovu reklamu i platiti svoju video reklamu na tim monitorima. Tako primjerice, netko tko želi reklamirati lijek, može postaviti reklamu u čekaonicu liječnika ili stomatologa. Monitori mogu biti postavljeni na mnogim interesantnim pozicijama – u teretani, izlogu, kafiću, trgovinama, klinikama, na autobusnim stanicama, aerodromima, u bankama, hotelima, putničkim agencijama…  Na taj način klijent može maksimalno iskoristiti novac uložen u reklamu jer će imati mogućnost vrlo ciljano birati monitore. Inače, za funkcioniranje ovakvog načina reklamiranja, potreban je dakako monitor, te računalo na koje je prikopčan sa Internet vezom. Naime, putem Interneta se monitori „opskrbljuju“ reklamama koje će se vrtiti, a na taj način klijenti imaju mogućnost pokrenuti i prekinuti kampanju kad god to žele. Usluga se naplaćuje 2 dolara (10 kn) po monitoru po danu.

Više o ovoj ideji na: http://www.toonieads.com/