Uz tipične ljetne probleme, automobilu škodi i zima. Za razliku od onih prvih, kada se kvar pokaže i riješi u kratkom vremenu, jer se radi, uglavnom o problemima pregrijavanja, zima uz česte zamjene akumulatora nosi i nešto gore, a to su bolesti karoserije i ostalih limenih dijelova. Te bolesti počinju tiho, duže traju i ne prouzrokuju zaustavljanje automobila, ali kada ih se otkrije, obično je već kasno za brze i jeftine popravke. Pogađate, riječ je o koroziji lima i pojavljivanju hrđe ispod boje. Za svu sreću toga su riješeni vlasnici novijih automobila, čije su karoserije tako zaštićene od tog limenog karijesa, da se proizvođači usuđuju davati i dvanaest godišnje garancije. Kako tehnologija napreduje, neće biti čudno ako za neko vrijeme, u sve većoj konkurenciji među proizvođačima, netko ponudi i doživotnu garanciju za lim. No, efikasna zaštita ispušnog sistema, ili "auspuha", kako ga češće nazivamo,koji je također limeni proizvod, još nije postignuta. Štoviše, i na novijim automobilima, to je jedan od češćih sistema koji se mora popravljati ili mijenjati. Iako se i tu upotrebljavaju sve bolji materijali, ispušni lonci često "odlaze". To je pojava još češća od kako su se počeli ugrađivati katalizatori. Zimsko doba je vrijeme kada su izloženi najvećem propadanju. Izvana su im najveći neprijatelji sol za posipavanje snježnih dionica, posipani pijesak zbog poledice koji pršti po njihovoj vanjskoj strani i lokve hladne vode, koje ih zapljuskuju dok su oni vrući. Tada dolazi do naglih promjena temperatura, pa materijal lagano mijenja svoju strukturu i tako dolazi do lakšeg propadanja, tj. pregorijevanja lima. Ono što ih razara iznutra u ove hladne zimske dane, je kondenzacija, ili narodski rečeno, prisustvo vode u ispušnom loncu, kada se zbog sagorijevanja u motoru, vodena para pretvara u vodu, te ostaje u ispušnim loncima. Naravno da to nisu litre vode, ali je dovoljna i mala, zaostala količina na dnu da bi uspješno napravila svoj razarajući posao. Ta pojava praćena je pojavom bijelog dima na kraju ispuha, često i uz kapljice vode koji se slijevaju iz cijevi. Dužom vožnjom ili jačim zagrijavanjem motora, lonci se potpuno oslobode prisustva vode. No ako auto koristimo do posla i natrag, dakle na kraće i kratkim relacijama, morat ćemo se pomiriti s time da će zamjena barem jednog lonca trebati češće nego smo mislili. U budućnosti predviđaju ispušne sisteme koje nikada neće trebati mijenjati, jer će biti zaštićeni emajlom, kao kuhinjski lonci, pa im ni sol ni voda neće moći naškoditi. No, sadašnji problem je neotpornost na mehaničke udarce izvana, koja još nije riješena. Što učiniti da bi produljili vijek ispuhu. Odgovor skoro glasi, gotovo ništa, no i loše podešen motor može utjecati na dužinu trajanja, ali manje, a ugradnja ( kvalitetno napravljenog ) lonca od prokroma, stajat će toliko kao da ste dva ili više puta promijenili lonac zamjenskim, zavisno od modela vozila. Važno je da prilikom zamjene ne kupujete baš one trećerazredne i najjeftinije. Ako bi do kraja htjeli biti iskreni, treba reći da se ponekad i lonci "od marke" ne pokažu takvima, pa je na kraju idealno riješenje kupiti one "srednje". Razlika od tvrdnje da gotovo ništa ne možete učiniti za produljenje vijeka dijelovima ispuha, odnosi se na način vožnje i uvjete vožnje, ali ne i na održavanje. Oni koji se vole baviti svojim automobilima i koji ih svako toliko pregledavaju ili imaju kvalitetnog mehaničara, moći će propadanje ispuha na neko vrijeme odgoditi, ako se radi o početnoj fazi, tj. ako je rupica koja se pojavila tek manjeg promjera ili se nazire promjena boje lima. Ostranjivanje karijesa te zavarivanje i obavezno premazivanje zaštitnom bojom, vratit će vašem motoru normalni zvuk i poštedjeti vas većih izdataka. No i u takvim slučajevima treba staviti na vagu, da li je isplativiji popravak ili zamjena.