U današnje vrijeme, konkurencija je sastavni dio svih područja života, prvenstveno poslovnog. S jačanjem zapadnjačkog kapitalizma i tržišne utakmice u svakom segmentu poslovnog svijeta, pitanje dobrog izgleda u očima zahtjevnih mušterija i poslodavaca ima sve više utjecaja. Od nalaženja posla do obavljanja istog, imidž i dojam bitni su faktori. No, nisu svi obdareni dobrim osjećajem za stil i imidž, a tu u pomoć priskače savjetnik za imidž. Njegov se posao sastoji od osmišljavanja i poboljšavanja imidža klijenata tako što radi na izgledu, govoru, odijevanju i stvaranju profesionalne etikete. Takav savjetnik nudi svojim klijentima savjete o garderobi i kupovini iste, analizira način na koji slažu kombinacije odijevnih predmeta (boje, uzorke, materijale) te predlaže promjene tamo gdje su potrebne. Također, mora biti spreman i sposoban predložiti rješenja za make-up, frizuru¸ podučiti klijenta govornim vještinama, držanju i sl.
Ako ste prepoznali tražene osobine i sposobnosti kod sebe, možda je baš posao savjetnika za imidž pravi za vas. Možete organizirati i radionice s temom izgradnje osobnog imidža. S današnjom sve većom "potražnjom" za dobrim izgledom, svatko je potencijalna mušterija. Ipak, većinu će činiti karijeristi, profesionalci i poslovni ljudi kojima treba stručna pomoć u osmišljavanju imidža, individualci kojima je za posao bitna uspješna samoprezentacija, ljudi koji traže ili mijenjaju posao, te oni koji zbog svog posla puno rade s medijima. Da biste pridobili klijente, morate stvoriti jaku referencijalnu bazu. U ovom poslu klijenti žele nekakvu garanciju, žele biti sigurni da možete ostvariti ono što obećavate. Zbog toga, kad god uspješno odradite svoj posao i mušterija je zadovoljna, zamolite ju da napiše nekoliko rečenica preporuka. Pokušajte se za svoje mjesto stručnjaka u ovom području izboriti i tako što ćete pisati članke u časopisima kako bi se čulo za vas.
U ovom članku ću detaljno objasniti promjene koje smo kao poduzetnici dužni implementirati od 2026. godine. Želja mi je da razumijete i svjesno odaberete ono što je za vas optimalno — i u pogledu performansi i u pogledu cijene!
Ako vaše društvo ne može funkcionirati bez vas – ne posjedujete posao, nego posao posjeduje vas.
U novom tekstu donosimo korake prema poslovanju koje ne ovisi o vlasniku – već o sustavu
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.
Prodajem radni stol s 1 ladicom, kao nov, bez znakova korištenja, nema oštećenja. Jako malo korišten. Dimenzija: 90 cm dužina, 74 cm visina, 53 cm širina - plaćen ...