U današnje vrijeme, konkurencija je sastavni dio svih područja života, prvenstveno poslovnog. S jačanjem zapadnjačkog kapitalizma i tržišne utakmice u svakom segmentu poslovnog svijeta, pitanje dobrog izgleda u očima zahtjevnih mušterija i poslodavaca ima sve više utjecaja. Od nalaženja posla do obavljanja istog, imidž i dojam bitni su faktori. No, nisu svi obdareni dobrim osjećajem za stil i imidž, a tu u pomoć priskače savjetnik za imidž. Njegov se posao sastoji od osmišljavanja i poboljšavanja imidža klijenata tako što radi na izgledu, govoru, odijevanju i stvaranju profesionalne etikete. Takav savjetnik nudi svojim klijentima savjete o garderobi i kupovini iste, analizira način na koji slažu kombinacije odijevnih predmeta (boje, uzorke, materijale) te predlaže promjene tamo gdje su potrebne. Također, mora biti spreman i sposoban predložiti rješenja za make-up, frizuru¸ podučiti klijenta govornim vještinama, držanju i sl.
Ako ste prepoznali tražene osobine i sposobnosti kod sebe, možda je baš posao savjetnika za imidž pravi za vas. Možete organizirati i radionice s temom izgradnje osobnog imidža. S današnjom sve većom "potražnjom" za dobrim izgledom, svatko je potencijalna mušterija. Ipak, većinu će činiti karijeristi, profesionalci i poslovni ljudi kojima treba stručna pomoć u osmišljavanju imidža, individualci kojima je za posao bitna uspješna samoprezentacija, ljudi koji traže ili mijenjaju posao, te oni koji zbog svog posla puno rade s medijima. Da biste pridobili klijente, morate stvoriti jaku referencijalnu bazu. U ovom poslu klijenti žele nekakvu garanciju, žele biti sigurni da možete ostvariti ono što obećavate. Zbog toga, kad god uspješno odradite svoj posao i mušterija je zadovoljna, zamolite ju da napiše nekoliko rečenica preporuka. Pokušajte se za svoje mjesto stručnjaka u ovom području izboriti i tako što ćete pisati članke u časopisima kako bi se čulo za vas.
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!
Prodajem pasaru 4.85 m ili mijenjam za Primorku uz moju nadoplatu. Barka je u odličnom stanju, potrebno ju je oprati i premazati koper i može u vodu, nema potrebnih ...