• Netko se dosjetio da konzultiranje o zdravstvenim problemima ili naručivanje za pregled predstavlja opterećenje za telefonske linije i zdravstveno osoblje. Gušite sustav činjenicom da ste možda uplašeni ili da primjećujete simptome, kojih ranije nije bilo

Telefonski brojevi koji počinju s 060 već dugo su u upotrebi. (Za one koji ne znaju, cijena minute razgovora s takvim brojevima višestruko je veća od uobičajene.) Nekada su korišteni samo za seks-linije, tarot ili visak. Onda se prikrpalo i štošta drugo: burza poslova, vozni redovi, nagradne igre…

Pogotovo su nezgodni pozivi za nagradne igre u emisijama uživo. PLAĆATE I KADA SE VEZA NE USPOSTAVI. Drugim riječima, možete potrošiti stotine kuna, a da uopće niste sudjelovali. (To neki shvate tek kada zavire u račun.) U zadnje vrijeme, skupi telefoni sve više se pojavljuju i u zdravstvu. Ne kažem da su svi brojevi izmijenjeni, ali neki jesu.

Netko se dosjetio da konzultiranje o zdravstvenim problemima ili naručivanje za pregled predstavlja opterećenje za telefonske linije i zdravstveno osoblje. Gušite sustav činjenicom da ste možda uplašeni ili da primjećujete simptome, kojih ranije nije bilo. NO, NETKO TRPI ZBOG VAŠIH BOLESTI I TOME TREBA STATI NA KRAJ. JEDNOSTAVNO, TREBATE DODATNO PLATITI ZATO ŠTO STE BOLESNI. I to, nakon što su vas već ranije uvjerili da bez dopunskog osiguranja možete očekivati financijski krah.

Zdravstvo bi trebalo izjednačavati s čistom humanošću, ali, hajde, recimo da je to aktivnost kojoj je krajnji cilj profit. Prodaju se zdravstvene usluge i prodaju se lijekovi. Bolesni kupuju. Kad bi bolesnih bilo manje, i zdravstvo bi manje zarađivalo. Mi predstavljamo izvor prihoda. Loš odnos prema kupcima (bolesnicima), mogao bi izazvati njihovo nezadovoljstvo, promjenu liječnika, pa čak i ZAOKRET PREMA ALTERNATIVNOJ MEDICINI. Prodavač uvijek mora podilaziti kupcu, kako ga konkurencija ne bi pomela. Dakle, kupce treba svakako čuvati.

Sa stanovišta profitabilnosti, DALEKO JE LOGIČNIJE UVESTI BESPLATNE TELEFONE (ILI VIŠE BESPLATNIH TELEFONA) I STIMULIRATI POTROŠNJU. Tu pogotovo mislim na privatni sektor. (Ovi drugi su ionako kronično nezadovoljni svojim statusom, što se, hoćeš-nećeš, mora odraziti na kvalitetu usluge.) SVE DRUGO PREDSTAVLJA OMALOVAŽAVANJE KORISNIKA USLUGA, PA I PLJAČKU BEZ PRESEDANA. Uglavnom, ako naiđete na zdravstveni broj koji počinje s 060, preporučam da takvu službu zaobilazite u širokom luku. Nije vrijedna povjerenja.