Prilikom osnivanja svoje tvrtke, jeste li razmišljali što će ona biti kada "odraste", jeste li imali misao koja će Vas poput osvijetljenog puta voditi kroz gustu šumu tvrtki koje djeluju na zajedničkom tržištu? Odgovor se može potražiti u definiranju vizije, misije i presudnih faktor uspjeha. Vizija sadržava zahtjevni, ali realni cilj tvrtke koji je potrebno ostvariti u narednih 3-5 god. Može se usporediti sa željama i snovima koje smo imali dok smo bili djeca. Željeli smo postati liječnikom, automehaničarem, glumicom…... Vizija tvrtke ne postoji već je sami stvarate i samo idabirete, ovisno o vlastitim željama sposobnostima i mogućnostima, a zatim je korak po korak ostvarujete. Možda ste upravo otvorili obrt za montažu aluminijske bravarije u svome mjestu, a želite više. Tko kaže da za 3 godine ne možete postati vodeća tvrtka u montaži aluminijske bravarije u županiji? To je vizija-nešto što ne postoji, nešto što želim i što ću ostvariti. Važno je da je vizija jednostavno definirana, da se može reći u par rečenica i da je svi djelatnici u tvrtki razumiju i kako bi usredotočili svoje ponašanje u skladu s ciljem. Kako? Pomoću misije i presudnih faktora uspjeha. Misija se odnosi na osnovnu djelatnost tvrtke, na ono čime se tvrtka bavi, u našem slučaju to je montaža aluminijske bravarije. Misija treba biti izražena u brojkama ( povećanje prodaje, više kupaca, veći prihod etc.), kako bi se s vremena na vrijeme usporedila stvarna sa željenom situacijom tj.kako bi usporedili koliko nam fali do ostvarenja vizije, u našem slučaju da postanemo vodeći u županiji. Kako su vizija i misija " duša" trvtke potrebno im je pokloniti veliku pozornost kako bi naš identitet na tržištu bio što jasniji i kako bi našim klijentima bilo jasno čime se bavimo. Presudni faktori uspjeha govore vlasnicima što moraju postići kako bi postali vodeći u županiji za 3 godine tj. ostvarili svoju viziju (npr. povećati promet mjesečno za 5 % , povećati broj kupaca 20%, zaposliti stručnu osobu, educirati postojećeg djelatnika etc.). Dakle, ako je vizija postati vodeći u montaži aluminijske bravarije u Primorsko goranskoj županiji, misija je montirati aluminijsku bravariju što ćete postići pomoću presudnih faktora uspjeha kao što su povećana prodaja, veći broj kupaca.