Reklamne kampanje već su odavno napustile tradicionalne medije poput televizije, radija i novina i u potrazi za novim i drugačijim načinima reklamiranja proširile se na gotovo sve što nas okružuje. Danas je teško pronaći mjesto na urbanom području koje na neki način ne može biti nositelj reklame.
Štoviše, reklama je došla toliko daleko da više ni ljudsko tijelo, frizura ni odjeća nisu netaknuti. Tako je primjerice prije nekoliko godina mladić iz Nebraske ponudio na aukciji svoje čelo kao mjesto za tetovažu reklame one tvrtke koja mu najviše plati, a Amerikanac Jason Sadler (http://iwearyourshirt.com) tijekom cijele godine prodaje kao mjesto za reklamu svoju odjeću – odnosno svaki dan nosi reklamnu majicu onoga tko plati. S obzirom na takav razvoj događaja ne iznenađuje ni pojavljivanje marketinških tvrtki koje su specijalizirane za takav oblik oglašavanja.
Takva je primjerice tvrtka Everyday Models iz Velike Britanije koja s jedne strane omogućuje oglašivačima da pronađu zanimljiva alternativna mjesta za svoju reklamu, a s druge omogućuje običnim ljudima da zarade reklamirajući, na odabrani način, oglašivače, a da pritom zapravo samo moraju živjeti svoj život. Načini takvog reklamiranja uključuju reklame na odjeći, kapama, automobilima, ali i na profilima korisnika na socijalnim mrežama kao što su MySpace i Facebook (na profil slici ili dnevnim statusima npr.).
Od tetovaža na koži, preko reklama na majici, do reklama na osobnim profilima korisnika socijalnih mreža, čini se da su granice reklamiranja zaista pomaknute do krajnjih granica.
Više o ovoj ideji na: http://www.everydaymodels.net/
Svatko (i svašta) može biti reklamni pano
Izdvojeni članci
Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju obiteljskog poslovanja?
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast
Važnost razumijevanja earnout mehanizma pri prodaji obiteljske tvrtke
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.