Reklamne kampanje već su odavno napustile tradicionalne medije poput televizije, radija i novina i u potrazi za novim i drugačijim načinima reklamiranja proširile se na gotovo sve što nas okružuje. Danas je teško pronaći mjesto na urbanom području koje na neki način ne može biti nositelj reklame.
Štoviše, reklama je došla toliko daleko da više ni ljudsko tijelo, frizura ni odjeća nisu netaknuti. Tako je primjerice prije nekoliko godina mladić iz Nebraske ponudio na aukciji svoje čelo kao mjesto za tetovažu reklame one tvrtke koja mu najviše plati, a Amerikanac Jason Sadler (http://iwearyourshirt.com) tijekom cijele godine prodaje kao mjesto za reklamu svoju odjeću – odnosno svaki dan nosi reklamnu majicu onoga tko plati. S obzirom na takav razvoj događaja ne iznenađuje ni pojavljivanje marketinških tvrtki koje su specijalizirane za takav oblik oglašavanja.
Takva je primjerice tvrtka Everyday Models iz Velike Britanije koja s jedne strane omogućuje oglašivačima da pronađu zanimljiva alternativna mjesta za svoju reklamu, a s druge omogućuje običnim ljudima da zarade reklamirajući, na odabrani način, oglašivače, a da pritom zapravo samo moraju živjeti svoj život. Načini takvog reklamiranja uključuju reklame na odjeći, kapama, automobilima, ali i na profilima korisnika na socijalnim mrežama kao što su MySpace i Facebook (na profil slici ili dnevnim statusima npr.).
Od tetovaža na koži, preko reklama na majici, do reklama na osobnim profilima korisnika socijalnih mreža, čini se da su granice reklamiranja zaista pomaknute do krajnjih granica.
Više o ovoj ideji na: http://www.everydaymodels.net/
04.06.2009.
Svatko (i svašta) može biti reklamni pano

Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Što nam donosi umjetna inteligencija (AI)?
Što nam donosi AI i kakve promjene možemo očekivati u budućnosti?
Poslovno savjetovanje
Kako uspješno surađivati s poslovnim brokerima u procesu prodaje vaše obiteljske tvrtke?
Poslovni broker može vam pomoći postići bolju cijenu i brže zaključiti prodaju firme, ali samo ako vi kao vlasnik zadržite kontrolu nad procesom, komunikacijom i prezentacijom vlastite tvrtke
Poduzetnik
Plaća: neto, bruto i trošak
Kako se obračunava plaća, što znače pojmovi bruto 1, bruto 2 i trošak plaće — i koji ste od tih iznosa dužni ugovarati? Ako ste zaposlenik, saznajte i kako potencijalno možete ostvariti povrat poreza na dohodak!