Glazbeni (filmski, plesni, kazališni…) festivali postali su nezaobilazna ljetna postaja za mnoge mlade (i one nešto starije) koji na takvim festivalima po nekoliko dana kampiraju, slušaju izvođače, plešu i, ukratko, zabavljaju se, te tu i tamo pomalo odspavaju. Ni Hrvatska ne oskudijeva takvim festivalima, svake godine sve ih je više, a popularnost im ne jenjava.
Osim što su festivali prilika za odličnu zabavu, ne treba zaboraviti ni njihov potencijal za poslovne ideje kakvih također ne manjka kako festivalima popularnost raste.
Tako je u Londonu otvorena trgovina koja je specijalizirana za „opremu“ za festivale i gdje se može pronaći zaista svašta, od neophodnih sitnica do trendovskih stvarčica.
Trgovina naziva Marsh Mellow festival boutique nudi sve što može zatrebati jednom posjetiocu festivala, bez obzira da li ostaje samo jedan dan ili kampira u festivalskom kampu od početka do kraja. Tako između ostalog nude šatore, vreće za spavanje, šešire, solarne punjače za mobitele, gumene čizme za kišu, pribor za jelo, sandale, lampe…
Svakako se može zamisliti i proširena verzija ove ideje gdje bi trgovina otvarala svoje štandove direktno na festivalima nudeći na licu mjesta sve što ljudima može zatrebati. Na taj način bi i oni koji se nisu unaprijed opskrbili sa svim mogućim praktičnim stvarčicama, koje bi im mogle zatrebati, mogli direktno na festivalu kupiti ono za čime im se ukazala potreba.
Više o ovoj ideji saznajte na: http://www.marsh-mellow.co.uk/
Sve za festivale na jednom mjestu
Izdvojeni članci
Važnost razumijevanja earnout mehanizma pri prodaji obiteljske tvrtke
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju obiteljskog poslovanja?
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast