Brojna upozorenja o opasnostima za zdravlje koje prijete zbog nezdravog načina života, te stalno podsjećanje od strane zdravstvenih djelatnika i nutricionista kako je bitno jesti puno svježeg voća i povrća, rezultirale su pravim boom-om zdrave prehrane u svijetu. Jedan od oblika tog boom-a su i barovi koji nude svježe iscijeđene sokove. Takav sok brzo se može pripremiti, obiluje hranjivim tvarima i vitaminima, a prije svega je ukusan i zaista ima potencijal da ozbiljno konkurira uobičajenim napitcima koji se konzumiraju u kafićima, poput kave, gaziranih pića i sl. U Velikoj Britaniji, da uzmemo samo jedan primjer uspješnosti barova sa svježim sokovima, najveći lanac je London's Crussh i danas, 8 godina nakon svojih početaka, njegova zarada doseći će godišnju zaradu od čak 5 milijuna funti.
Popularnost takvih mjesta širi se sve više među sve većim brojem ljudi različitih generacija i sklonosti. Budući da se konzumiranjem svježih sokova u organizam unosi puno energije, a sadrže malo masnoća, savršeni su za one koji su na dijeti. Pobornici zdrave hrane također su potencijalni ljubitelji takvih barova. A također, budući da je veliki broj svježih sokova i dobrog okusa, mnogi će svoj razlog za zamjenu kave ili nekog drugog pića svježim sokom pronaći upravo u tom razlogu.
Bar sa svježim sokovima idealno se može uklopiti u trgovački centar, u neki poslovni dio grada, u blizini škola i fakulteta, ili u bilo koji predio gdje dnevno cirkulira veliki broj ljudi. Recepti su zaista brojni, uz maštu i dobru ideju može se osmisliti zaista zanimljiva i primamljiva ponuda - sokovi od jedne vrste voća, kombinacije raznog voća, sokovi od povrća, sokovi sa komadićima leda za ljetne dane, s dodatkom mlijeka ili jogurta…
Problem u ovom poslu može predstavljati nedostatak nekih namirnica ovisno o sezoni, primjerice zimi. No, takvi barovi taj nedostatak najčešće nadoknađuju upotpunjavanjem ponude u razdobljima kada postoji deficit nekog voća ili povrća, primjerice toplim juhama, kavom, toplim čokoladama i sl.
Nastavljamo s temom e-računa i Fiskalizacije 2, ovaj put s konkretnim uputama što treba učiniti svaki poduzetnik, ovisno o svom statusu sa stajališta novih propisa koji se obavezno primjenjuju od 1. 1. 2026.
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.
Pravovremena priprema za prijenos poslovanja osigurava stabilnost, očuvanje vrijednosti i dugoročnu održivost obiteljskih poduzeća. Riječ je o procesu koji zahtijeva strateško planiranje, jasno definirane ciljeve i odgovoran pristup. Otkrijte zašto je planiranje prijenosa poslovanja važno za budućnost vaše tvrtke i zajednice.
Tražim nekoga tko bi znao popraviti rolete sa slike. Unutra je drvena kutija s mehanizmom, jedno uže je puklo i treba ih nekako izravnati i podići. Šaljem dodatne ...
Dimenzije 255 x 173 cm. Prijevoz je potrebno organizirati s Marčelja. Poželjno preuzeti je tijekom sljedećih tjedan dana. Postoje mala oštećenja od kućnog ljubi...