U razvijenim zemljama posljednjih godina među malim poduzetnicima sve je prisutniji trend gdje se određeni proizvodi proizvode lokalno za manji i ograničeni broj ljudi, a naplaćuju se putem mjesečne članarine.
Primjer takvog trenda je i tvrtka Dulcinea koju je u New Yorku osnovala mlada poduzetnica Emma Bowen, a koja se bavi pečenjem kolača. Usluga funkcionira putem pretplate, kupci kolača plaćaju mjesečnu pretplatu na Dulcinejine kolače, a potom im svake srijede na kućni prag stiže pošiljka kolača.
To su uvijek kolači za koje se koriste lokalne organski uzgojene i sezonske namirnice, a svaki tjedan je riječ o drugoj poslastici. Tjedna pretplata na ovu uslugu kod Dulcineje iznosi 28 dolara (oko 130 kuna), a broj pretplatnika u jednom mjesecu ograničen je na 50.
Osim Dulcineje, primjena ovog trenda u New Yorku može se naći i kod tvrtke MilkMade koja po istom principu jednom mjesečno svojim mušterijama dostavlja svježe pripremljeni sladoled od visoko kvalitetnih namirnica.
Više o ovoj ideji na: http://www.dulcineabaking.com/
Tjedna dostava kolača na kućni prag

Izdvojeni članci
Plaća: neto, bruto i trošak
Kako se obračunava plaća, što znače pojmovi bruto 1, bruto 2 i trošak plaće — i koji ste od tih iznosa dužni ugovarati? Ako ste zaposlenik, saznajte i kako potencijalno možete ostvariti povrat poreza na dohodak!
Zapošljavanje radnika u Hrvatskoj - sve što trebate znati o ugovoru, prijavi i drugim koracima!
Što točno znači zaposliti radnika, koji su zakonski koraci koje poslodavac mora slijediti i kako izbjeći najčešće greške? U ovom vodiču saznajte sve o ugovoru o radu, prijavi zaposlenika i primjeni kolektivnih ugovora
Digitalna imovina u M&A transakcijama – novi standard u procjeni vrijednosti poduzeća
U svijetu M&A transakcija, više nije dovoljno imati dobru bilancu – vrijednost se sve češće mjeri kroz web promet, baze korisnika i SEO pozicije. Saznajte kako digitalna prisutnost utječe na cijenu transakcije i zašto je važno da ju poduzetnici strateški razvijaju i njeguju.