U razvijenim zemljama posljednjih godina među malim poduzetnicima sve je prisutniji trend gdje se određeni proizvodi proizvode lokalno za manji i ograničeni broj ljudi, a naplaćuju se putem mjesečne članarine.
Primjer takvog trenda je i tvrtka Dulcinea koju je u New Yorku osnovala mlada poduzetnica Emma Bowen, a koja se bavi pečenjem kolača. Usluga funkcionira putem pretplate, kupci kolača plaćaju mjesečnu pretplatu na Dulcinejine kolače, a potom im svake srijede na kućni prag stiže pošiljka kolača.
To su uvijek kolači za koje se koriste lokalne organski uzgojene i sezonske namirnice, a svaki tjedan je riječ o drugoj poslastici. Tjedna pretplata na ovu uslugu kod Dulcineje iznosi 28 dolara (oko 130 kuna), a broj pretplatnika u jednom mjesecu ograničen je na 50.
Osim Dulcineje, primjena ovog trenda u New Yorku može se naći i kod tvrtke MilkMade koja po istom principu jednom mjesečno svojim mušterijama dostavlja svježe pripremljeni sladoled od visoko kvalitetnih namirnica.
Više o ovoj ideji na: http://www.dulcineabaking.com/
30.10.2009.
Tjedna dostava kolača na kućni prag

Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Priprema digitalne imovine za proces prodaje poslovanja
Donosimo konkretne korake za strukturiranje digitalne imovine kako bi vaše društvo bilo spremno za zahtjevan proces M&A transakcije ili ulaska strateškog partnera.
Poslovno savjetovanje
Prijenos poslovanja na člana obitelji – kako osigurati kontinuitet i očuvati vrijednost društva
Predaja tvrtke djeci ili članovima obitelji čini se jednostavnom – ali bez plana može završiti kaosom. Evo kako proces učiniti sigurnim i uspješnim!
Poduzetnik
Plaća: neto, bruto i trošak
Kako se obračunava plaća, što znače pojmovi bruto 1, bruto 2 i trošak plaće — i koji ste od tih iznosa dužni ugovarati? Ako ste zaposlenik, saznajte i kako potencijalno možete ostvariti povrat poreza na dohodak!