Jedan od načina na koji se od običnog stakla mogu načiniti reklamni predmeti, umjetnička djela, poslovni pokloni i sl. je i urezivanje na staklo. Najčešće se urezuju slova, logotipi, razni ornamenti ili crteži. Najviše se koristi metoda pjeskarenja (urezivanje na staklo uz pomoć mlaza pijeska pod visokim tlakom), no mogu se koristiti i druge metode poput urezivanja kiselinom, graviranja i sl. Na te se načine slova, logotipi i drugo mogu urezivati na različite predmete od stakla- čaše, tanjure, privjeske za ključeve, prozore, vrata, ogledala... Da biste započeli sa ovim poslom potreban vam je stroj za pjeskarenje (osim naravno ako se ne odlučite za druge načine urezivanja na staklo), staklo, šablone, prostorija za rad i naravno znanje i umijeće u tom poslu. Ako već nemate iskustva s obrađivanjem stakla na ovaj način, obratite se iskusnim stručnjacima za savjet o nabavi opreme te osnovama rada. Uvježbavajte se na jeftinim materijalima dok ne steknete dovoljno iskustva i znanja. U vašoj trgovini (radnji, na web stranici, ili na koji god način već odlučite prezentirati vaš rad i usluge koje nudite) trebali biste imati neke već izrađene primjerke (ili slike primjeraka) fontova, ali i katalog svih fontova slova, crteža, ornamenata, figura i sl. koje izrađujete. Šablone možete izrađivati i po narudžbi što se naravno onda i dodatno naplaćuje mušteriji. Dobra je ideja imati i gotove proizvode spremne za prodaju pogotovo ako se nalazite na prometnoj lokaciji. Možete urezati zanimljive uzorke ili pak popularne natpise i logoe (ime grada, kluba ...) na ogledala, čaše, prozore koje možete prodavati u vašoj prodavani ili putem posrednika. Dakako, možete se posvetiti i isključivo dizajnu na staklu te izrađivati prave umjetničke predmete od stakla sa dizajnerskim urezanim ukrasima. Urezivanje na staklo sve je popularnije i u automobilskoj industriji kao ukras i izraz individualnosti vlasnika, ali i kao oblik obrane od krađe ukoliko se na prednjem i stražnjem staklu ugraviraju primjerice broj tablica, vozačke vlasnika ili sl. Urezivanje se najčešće naplaćuje po broju i veličini slova (ili logotipa) te broju primjeraka koji se moraju izraditi. Bez obzira na koji način se vrši urezivanje, potrebno je više vremena i posla za veća nego za manja slova.