Uz veliku stopu nezaposlenosti u zemlji, te sve češće posezanje za traženjem posla preko Interneta i putem e-maila, jedna od neophodnih stvari svakome tko traži zaposlenje je dobar životopis. Iako su dostupni mnogi vodiči o tome kako napisati dobar životopis mnogi ljudi ipak bi radije taj posao povjerili nekom drugom zbog raznih razloga - nedostatka vremena, lošeg pismenog izražavanja, neposjedovanja kompjutora...
Ukoliko ste vješti u pisanju, imate veliko znanje pravopisa i raznih stilova, a potreban vam je dodatni izvor zarade bez mnogo ulaganja, pisanje životopisa moglo bi biti dobro rješenje za vas.
Ako već posjedujete kompjutor i printer, troškovi započinjanja su zaista niski. Potrebne su vam zalihe kvalitetnog papira i tinte za printer. Ostali troškovi ovisit će o načinu na koji ćete reklamirati uslugu koju nudite.
Za izradu kvalitetnih životopisa, ukoliko nemate iskustva s takvim poslom, bit će vam potrebno odgovarajuće znanje o formama životopisa, terminologiji koja je koristi u pojedinim strukama, stilovima i trendovima među poslodavcima i naravno znanje rada na kompjutoru u programima za izradu i obradu tekstualnih dokumenata. Gotovo sve potrebne informacije dostupne su i putem Interneta. Pri izradi, sa svakim klijentom morat ćete izvršiti mini-intervju kako biste prikupili sve potrebne informacije o obrazovanju, sposobnostima, prijašnjim poslovima, dodatnim kvalifikacijama i dr. Vaš je posao potom da sve prikupljene informacije uobličite u zanimljiv i atraktivan, ali ozbiljan životopis koji će isticati sve kvalitete klijenta i biti primamljiv potencijalnim poslodavcima. Ovisno o poslu koji se traži, birat ćete i formu budući da različite struke preferiraju različite načine jezičnog izražavanja, nekad više formalan i suhoparan, a nekad slobodniji.
Želite li svojoj djeci ostaviti poslovanje koja stvara vrijednost ili teret koji troši energiju? Generacijski prijenos je puno više od potpisa na papiru. To je trenutak kada nasljednici preuzimaju ne samo vlasništvo, nego i sve rizike koje nosi poslovanje koje još uvijek ovisi samo o vama
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.