Brian je angažirao stručnjake za osmišljavanje okusa da mu pomognu usavršiti njegove mješavine i godinu dana je radio na osmišljavanju samog proizvoda. Rezultat je činilo 14 različitih potpuno prirodnih okusa za začinjavanje kokica
Među samim vrhom najomiljenijih grickalica bez sumnje nalaze se kokice. Odlazak u kino, primjerice, gotovo da je nezamisliv bez kartonske kutije krcate hrskavih slanih tek ispečenih kokica koje plijene kako okusom tako i mirisom. Kokice su jednostavne i za pripremu u vlastitom domu budući da je, kako je to dobro poznato, zapravo riječ o kukuruzu koji je potrebno ubaciti na malo ulja i zagrijati na vatri dok ne popucaju zrna.
Kako kokice ne bi postale dosadne, ljudi su se dosjetili da ih upotpunjuju s različitim okusima - kod nas su vjerojatno najpoznatije s maslacem ili one s čokoladom. Ali to naravno ni približno nisu sve varijante koje se dobro slažu s kokicama.
Mogućnosti ima mnogo, a neke od njih pronašao je jedan Amerikanac i osnovao tvrtku koja se bavi proizvodnjom začina za kokice. Naime, Brian Taylor iz Chicaga, baš kao i mnogi, obožava kokice i dok je bio student pekao ih je svaku večer u svojoj studentskoj sobi. Tako pečene kokice začinjavao bi sa svojom posebnom mješavinom začina zbog koje su njegove kokice postale vrlo popularne među kolegama studentima. Prepoznavši u tome dobru priliku za biznis, Brian se dao na posao. Angažirao je stručnjake za osmišljavanje okusa da mu pomognu usavršiti njegove mješavine i godinu dana je radio na osmišljavanju samog proizvoda. Rezultat je činilo 14 različitih potpuno prirodnih okusa za začinjavanje kokica među kojima se nalaze jabuka i cimet, vrhnje i luk, parmezan i češnjak, karamela, čokolada... Na početku je Taylor sam razvozio svoje proizvode i prodavao ih u lokalnim trgovinama u Chicagu, a s vremenom je pronašao distributere za cijelu državu i posao je krenuo uzlaznom putanjom.
Njegova tvrtka danas prodaje začine za kokice diljem SAD-a, a dio su ponude i u brojnim kino dvoranama. Osim toga, njegovi začini se mogu koristiti i uz razna druga jela. Ono što je počelo kao studentska zafrkancija ispostavilo se da je pravi hit među ljubiteljima kokica, ali i vrlo isplativa ideja koja je Briana svrstala među uspješne mlade poduzetnike u SAD-u.
Više o ovoj ideji na: www.kernelseasons.com