• Tvrtka Myfab surađuje direktno s proizvođačima namještaja, a njihova Internet stranica služi kako za prodaju namještaja kupcima, tako i za odabir onih komada koji će se zaista i proizvesti

Da internet stubokom mijenja mnoge grane industrije, kao i uslužne djelatnosti, nije novost. Posljednjih godina posebice dolazi do izražaja uloga socijalnih mreža u tim promjenama. Snaga zajednice ljudi koji se zahvaljujući internetu mogu okupiti oko jedne ideje ili cilja često se pokazuje vrlo snažnim pokretačem za raznorazne poslovne ideje.

Odličan primjer sinergije socijalne mreže i poslovnih interesa gdje korisnici višestruko profitiraju svakako je tvrtka Myfab koja posluje u Francuskoj, Njemačkoj, SAD-u, a uskoro otvaraju i poslovnicu u Velikoj Britaniji. Myfab bavi se prodajom namještaja, no na malo drugačiji način. Oni, naime, surađuju direktno s proizvođačima namještaja što cijenu artikala smanjuje za od 50 do 80%, a njihova Internet stranica služi kako za prodaju namještaja kupcima, tako i za odabir onih komada koji će se zaista i proizvesti.

Tu na scenu stupa zajednica korisnika, odnosno potencijalnih kupaca koji, nakon što se registriraju, imaju pravo glasati za komade namještaja koje bi bili voljni kupiti. Nakon što se iskristalizira određeni trend, proizvode se najpopularniji komadi te se prodaju također putem stranice Myfaba. Registrirani korisnici koji su sudjelovali u odabiru artikala za proizvodnju dobivaju 10% popusta kod kupovine tog proizvoda.

Više o ovoj ideji na: http://fr.myfab.com/