Ekološki održiva moda
Ekologija je IN u biznisu, a recikliranje je IN u modnom biznisu. Evo i nekoliko primjera. Feuerwear je tvrtka iz Njemačke, osnovao ju je mladi, tek diplomirani inženjer strojarstva. Ta tvrtka proizvodi torbe i pojaseve od starih vatrogasnih crijeva. Svaka torbica i pojas ručno se izrađuju, djeluju prilično grubo, "muški", a u skladu s materijalom koji pristiže iz tipično muške djelatnosti, modeli nose nazive poput Bill, Jack, Hank, Larry. Feuerwear artikle trenutno se može kupiti na njihovoj Internet stranici i u nekoliko trgovina u Njemačkoj.
Ecoist je još jedna tvrtka s istim ciljem - izrađivanje modnih artikala od recikliranih materijala. Oni svoje ručne torbice, pojaseve, narukvice i sl. izrađuju od omota od slatkiša i prehrambenih proizvoda koje u toku proizvodnje zadese tvorničke greške. Kao radnu snagu, zahvaljujući nevladinim organizacijama (koje se bave zapošljavanjem, ali ne i radnim iskorištavanjem stanovnika u siromašnim zemljama), zapošljavaju radnike u Mexicu, Peruu, Čileu, Brazilu i dr.
Također, za svaki prodani artikl u suradnji s drugom neprofitnom organizacijom Trees For the Future, zasade po jedno stablo. Njihova je pokretačka snaga želja da potiču ekološki i socijalno osviješteni konzumerizam. Tako je i osmišljen naziv Ecoist, koji označava "individualca koji teži modernom, ekološki osviještenom stilu života". Treći primjer ekološke mode jest tvrtka Ragbag, inače dobitnik europske nagrade za ekološki prijateljske poslovne ideje (European Business Awards for the Enviroment).
Zahvaljujući njima otvoreno je 50-ak radnih mjesta za radnike u New Delhiju koji za Ragbag skupljaju plastične vrećice i uklanjaju ih sa ulica i iz okoliša. Vrećice se potom peru, suše i razvrstavaju po bojama. Tako sortirane prolaze kroz proces reciklaže u kojem se od vrećica dobiva čvršća i deblja plastika koja se koristi za izradu torbi.
Za više informacija: www.feuerwear.de www.ecoist.com www.ragbag.nl
Izdvojeni članci
Kako odabrati pravog poslovnog brokera za uspješnu prodaju vašeg društva
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju obiteljskog poslovanja?
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Važna uloga dubinskog snimanja u postupcima donošenja odluka o preuzimanju/akviziciji
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije