Ukoliko uspješno prođete kroz vodu, nemojte se smatrati velikim vozačem i odmah nagaziti na gas. Oprez! Vaše kočnice su mokre i prilikom prvog pritiska pedale auto se neće zaustaviti. Potrebno je laganom vožnjom, uz istovremeno kočenje, iste osušiti.


Prognoza vremena je po­s­tala dosadna! Danas kiša, sutra kiša, malo razvedravanje, a onda opet kiša. Što smo to Bogu zgriješili da tako plače nad nama? Tre­balo bi malo zaviriti u Bib­liju i vidjeti da li je bila ista situacija kao kad je Noa gradio veliku barku da na nju smjesti dobre ljude i ne­dužne životinje u očekiva­nju Velikog potopa. Nada­mo se da baš do toga neće doći, ali obilne količine pa­dalina lako naprave neki "mini potop". 
U tim trenucima slivnici više ne mogu progutati obilatu vodu, auto vam stane a neki džip samo prođe kraj vas pa vas njegov vozač s vi­soka sažaljivo pogleda. Da­kle voda u koljenu, voda u vinu, voda u motoru ili kabini, potpuno je nepoželjna. Ne treba naglašavati da je potrebna maksimalna koncentracija i lagana vožnja, naročito ako ne poznate cestu. Kad je voda doprla do poda karoserije, nije pametno nastaviti vožnju, nego, ako je moguće vratiti se na neku poziciju gdje se voda neće tamo zadržavati. Pri tome pazite na šahte koje se kod obilnih količina vode znaju podići iz ležišta, is­krenuti i dobro oštetiti do­nje dijelove automobila. Do­bro ćete se namučiti prilikom naplate štete od zato odgovornih. 
Isto je kod naleta većom brzinom u udarnu rupu koja je prekrivena vodom. Naj­manje što može stradati je samo guma, pa onda gumar ustanovi da je felga malo kri­va, pa se vi požalite da vas na pravcu malo vuče u stra­nu, a on vas pošalje na centriranje ovjesa gdje ustanove da je vilica kriva, itd., itd. 
Da ne ispadne da je smrtno opasno voziti po takvim uvjetima, zaključak je oprez i pamet u glavu! Bolje ko­ristiti zaobilazni put i stići kasnije, nego uopće ne stići. 
Osim oštećenja donjeg postroja, voda može oštetiti i motore onih automobila koji imaju nisko smješten usis zraka. Na sreću takvih nema mnogo. Umjesto zra­ka u takvoj situaciji, motor usisa vodu i sam sebe uništi, jer se voda ne može stlačiti. Oprez i onima čiji ljubimci imaju nisko smješten raz­vodnik paljenja (Z 101, Ritmo...). Protiv par kapljica WD spray se uspješno bori, ali kad voda uđe u razvodnik, pomaže samo specijalni američki vojni proizvod.  
Ako ste se već odlučili proći kroz vodu ne činite to sa zaletom jer će auto "za­plivati" i smočit će se elektroinstalacija. Zato treba voziti polako bez stvaranja valova, istovremeno upotre­b­ljavajući pedalu spojke i gasa. Okretaji trebaju biti viši, kako bi onu istu kap­ljicu koja bi prodrla u raz­vodnik osujetili "jačom strujom" koju nam daruju viši okretaji. 
Ukoliko uspješno prođe­te kroz vodu, nemojte se smatrati velikim vozačem i odmah nagaziti na gas. Oprez! Vaše kočnice su mo­kre i prilikom prvog pritiska pedale auto se neće zaustaviti. Potrebno je laganom vožnjom, uz istovremeno kočenje, iste osušiti. I kad osjetite kočenje ne izazivajte vraga, jer će još dosta ko­čenja biti potrebno da koč­nice počnu potpuno funk­cio­nirati. Iako voda nije vi­soka ne pretjerujte u brzini, ispod guma stvara se tzv. vodeni klin i pri većoj brzini vi više ne vozite. Vi glisirate i ne možete kontrolirati vo­zilo. Smanjite brzinu. Niste vozač formule 1!