Ključ u bravi ne treba forsirati, ako se ne okrene odmah, već je postupak potrebno ponoviti. Možda bi vam ti problemi bili strani da ste se na vrijeme pripremili.


Jutro. Na tlu poledica. Što učiniti u takvim situacijama, kad nam je auto neophodno potreban? Procijenite naj­prije da li će cesta biti os­posobljena da se po njoj kako-tako može voziti. Ako će uvjeti biti bolji, krenite u odleđivanje vašeg ljubimca. Najprije ćete naletjeti na pr­vu prepreku, a to je zaleđena brava. Ako vam je kuća bli­zu, malo mlake vode bit će dovoljno da je odblokira. U ovo vrijeme, svakako bi u priboru za vozilo, trebali, uz ostalu zimsku opremu, imati i mali spray za odleđivanja brava. Kratki uštrcaj u bravu i problem je riješen. No, ako se nalazite negdje daleko gdje nemate nikakve pomo­ći, pa čak ni upaljač, čime bi zagrijali ključ, a onda ga po­lako ugurali u bravu, uzdajte se u svoj prirodni rezervoar, primaknite se bravi, pa kad vas nitko ne vidi, počnite odleđivati.

Ključ u bravi ne treba forsirati, ako se ne okrene od­mah, već je postupak pot­rebno ponoviti. Možda bi vam ti problemi bili strani da ste se na vrijeme pripremili. U velikoj paleti svih mogu­ćih pomagala u obliku spra­yeva, naći ćete i one za bra­ve, za odleđivanje stakla, od­magljivanje itd. Malo koštaju, koliko vrijede.
 
Ako krenete u odleđi­va­nje stakla toplom vodom, neka voda bude mlaka. Jako topla voda mogla bi, zbog razlike u temperaturi, prou­zročiti pucanje stakla, što nije jeftino. Isto tako ne žurite led sa stakla skidati tako da upalite brisače. Met­lice se na ledenom staklu do­bro zalijepe, pa se ne mogu pokrenuti s mjesta, motor se preoptereti i od silne želje za pokretanjem izgori. Također skupa stvar. Čak ni kada se uvjerite da su metlice odljepljene, ali po staklu još ima leda, na palite brisače, jer će oštri ledeni rubovi sigurno oštetiti bri­sne gumice. 

Kad ste već ušli u auto, najbolje je, pustiti ga da radi na leru s upaljenim grija­njem kabine. Tako će se sva stakla dobro odlediti i vožnja će, što se toga tiče biti sigurna. 
Ne uspije li vam krenuti, imate još mogućnost ispuštanja zraka iz guma do polovice, kada se povećava nagazna površina gume u odnosu na podlogu ili sjesti nekoga na blatobrane po­gon­skih kotača kako bi po­većao pritisak na kotače. Uspije li vam tako krenuti, pazite da vam od naglog starta, pomoćnici ne završe pod kotačima.