Prvi se pamte! Prvi predsjednik Hrvatske, prvi čovjek na Mjesecu......Da li ste znali da je Amelia Elhart treća osoba koja je preletjela Atlantik? Po čemu je poznata? Svijet je zna kao prvu ženu, a ne prvu osobu, koja je preletjela Atlantik. Danas na tržištu u svakoj kategoriji proizvoda postoje brojni proizvođači npr. u kategoriji automobila možete bez razmišljanja nabrojati desetak proizvođača poput Mercedesa, BMW-w, Forda i sl. Znajući važnost isticanja unutar kategorije, kako biste baš vi privukli kupca, poduzetnik može postati zabrinut što učiniti. Boriti se protiv jakih i prihvaćenih brandova na tržištu u smislu moj je proizvod bolji npr. moja je čokolada bolja od Milka čokolade, osuđeno je na promašaj. Potrošači su prijemljivi za novo. Ne zanima ih što je bolje od ionako dobrog postojećeg. Tako ih zanimaju i nove kategorije proizvoda (npr. bežični internet). Jako ih je malo zainteresirano za ono što je bolje od već postojećeg proizvoda npr. novi bolji internet na koji se spajate pomoću žice. Kako biste se istaknuli na tržištu, ono što možete učiniti je stvoriti novu kategoriju proizvoda. Amelia Elhart jest treća osoba koja je preletjela Atlantik, ali je prva žena koja je preletjela Atlantik. Tako smo od kategorije (osobe koje su preletjele Atlantik) stvorili novu kategoriju (prva žena koja je preletjela Atlantik). Ri telefax tvrtka je koja spada u kategoriju hrvatskih izdavača koji tjedno izdaju oglasnik. Ono što ih zauvijek razlikuje od drugih u Rijeci je to što je Burza prvi riječki tjedni oglasnik (nova kategorija proizvoda). Kako je s vremenom konkurencija nastupila (pisali smo o tome da nema područja djelovanja bez konkurencije), Ri telefax može stvoriti novu kategoriju npr. prvi riječki oglasnik za potrebe poduzetništva. Kada ste prvi u nekoj kategoriji proizvoda, promovirajte se. Zauzmite svoje mjesto u mislima potrošača i ostanite prvi kojeg će se sjetiti kada trebaju proizvod koji spada u vašu kategoriju.