Kada Vam kod kuće nestane cole, koje ćete se cole sjetiti? Kada Vam nestane deterdženta za rublje, koja Vam marka pada odmah na pamet? Imate li marku koju najčešće koristite? Marku o kojoj već kod kuće razmišljate i po koju odlazite u trgovinu, marku koja je u vašim mislima.
Biti prvi u mislima potrošača od velike je važnosti za uspjeh na tržištu. Postići da kupci u kategoriji proizvoda pomisle baš na Vaš proizvod diže Vas u zvijezde tj. ako prodajete protuprovalna vrata, kada se kupci prvo sjete Vaše marke protuprovalnih vrata znači da ste prvi kod odabira kupaca.
Govorili smo u prošlim brojevima kako je važno biti prvi na tržištu tj. prvi u kategoriji proizvoda (voda) te, ako tu nema dovoljno mjesta za naš proizvod, stvoriti svoju kategoriju proizvoda (voda za djecu). Na tu se priču nadovezuje važnost prvog mjesta u mislima potrošača jer što vam vrijedi, ako ste prvi stvorili vodu za djecu, ako nitko za to ne zna ili mu to nije važno?
Tako je biti prvi na tržištu važno do one mjere kada ste prvi u mislima potrošača.
To potkrepljuje primjer IBM-a koji svojim ulaskom na tržište računala nije bio prvi. Što se desilo da je postao prvi u mislima potrošača? Imao jaču bitku na tržištu.
Prije cca 20-ak godina u našim krajevima u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića s okusom naranče, značajnu ulogu imala marka Pipi. Danas, koja Vam marka odmah pada na pamet kada odlazite po bezalkoholno gazirano piće s okusom naranče? Fanta? Veliki su marketinški napori uloženi da Fanta postane prva u mislima potrošača.
Poduzetnici, kako smo već pisali, često žele nametnutu tržištu da je njihov proizvod bolji od već postojećeg npr. moja je čokolada bolja od Milka čokolade. Kada je neki proizvod tako dugo na tržištu i kada ljudi imaju svoje mišljenje o njemu, uštedite si vrijeme i novac. Ne trudite se uzalud promijeniti takvu percepciju ( prvi u mislima potrošača ). Jednom usađeno mišljenje kod ljudi teško se mijenja. Razmislite, koliko bi vremena trebalo da vas prijetelji uvjere da promijenite svoju omiljenu kavu, za neku drugu i što bi sve te osobe morale učiniti da ih uopće ozbiljno saslušate.
Promijeniti način razmišljanja kupaca nije nemoguće, no teško je, dugotrajno i skupo.
Za promjenu razmišljanja potrebna je impresija, potrebno je stvoriti svojevrsnu eksploziju, a ne lagano podgrijavanje, zato što ljudi ne vole mijenjati mišljenje. Stoga nije neuobičajeno u marketingu nametnuti svoje mišljenje tj. plasirati svoj proizvod, senzacionalno, intenzivno gotovo preko noći.
Koristimo posjed više od 68 godina, a gradske vlasti su se, zbog atraktivnosti zemljišta, sada dosjetile da nam ga oduzmu. Na posjedu imamo kuću koju smo izgradili nakon osamostaljenja Hrvatske. Može li se pravno i pošteno steći pravo na posjed?
Što napraviti kad podstanari brane ulaz u dvorište vlasniku? Vlasnik ne može ući u svoju kuću, osoba koja je uselila nije u najmu, već je nasilno ušla u prostorije i promijenila bravu.
Prije nekoliko dana općina je ukinula status javnog dobra cesti, iako se svakodnevno koristi kao jedini prilaz našim kućama. Općina nije osigurala drugi pristup, a načelnica već dogovara otuđenje dijela te ceste privatniku, uz predani elaborat katastru kojim traži cijepanje zemljišta. Novi elaborat predviđa pješačku stazu širine 150 cm do naših kuća. Što možemo učiniti da spriječimo ovakvo protuzakonito djelovanje? Više ne možemo autom do svojih objekata.
Prodajem kuću u Moravicama. Kuća je za adaptaciju, a nalazi se uz glavnu prometnicu. Ima struju, a vodu treba priključiti. Površine 187 m2 i 230 m2 okućnice. Papiri ...