Kada Vam kod kuće nestane cole, koje ćete se cole sjetiti? Kada Vam nestane deterdženta za rublje, koja Vam marka pada odmah na pamet? Imate li marku koju najčešće koristite? Marku o kojoj već kod kuće razmišljate i po koju odlazite u trgovinu, marku koja je u vašim mislima.
Biti prvi u mislima potrošača od velike je važnosti za uspjeh na tržištu. Postići da kupci u kategoriji proizvoda pomisle baš na Vaš proizvod diže Vas u zvijezde tj. ako prodajete protuprovalna vrata, kada se kupci prvo sjete Vaše marke protuprovalnih vrata znači da ste prvi kod odabira kupaca.
Govorili smo u prošlim brojevima kako je važno biti prvi na tržištu tj. prvi u kategoriji proizvoda (voda) te, ako tu nema dovoljno mjesta za naš proizvod, stvoriti svoju kategoriju proizvoda (voda za djecu). Na tu se priču nadovezuje važnost prvog mjesta u mislima potrošača jer što vam vrijedi, ako ste prvi stvorili vodu za djecu, ako nitko za to ne zna ili mu to nije važno?
Tako je biti prvi na tržištu važno do one mjere kada ste prvi u mislima potrošača.
To potkrepljuje primjer IBM-a koji svojim ulaskom na tržište računala nije bio prvi. Što se desilo da je postao prvi u mislima potrošača? Imao jaču bitku na tržištu.
Prije cca 20-ak godina u našim krajevima u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića s okusom naranče, značajnu ulogu imala marka Pipi. Danas, koja Vam marka odmah pada na pamet kada odlazite po bezalkoholno gazirano piće s okusom naranče? Fanta? Veliki su marketinški napori uloženi da Fanta postane prva u mislima potrošača.
Poduzetnici, kako smo već pisali, često žele nametnutu tržištu da je njihov proizvod bolji od već postojećeg npr. moja je čokolada bolja od Milka čokolade. Kada je neki proizvod tako dugo na tržištu i kada ljudi imaju svoje mišljenje o njemu, uštedite si vrijeme i novac. Ne trudite se uzalud promijeniti takvu percepciju ( prvi u mislima potrošača ). Jednom usađeno mišljenje kod ljudi teško se mijenja. Razmislite, koliko bi vremena trebalo da vas prijetelji uvjere da promijenite svoju omiljenu kavu, za neku drugu i što bi sve te osobe morale učiniti da ih uopće ozbiljno saslušate.
Promijeniti način razmišljanja kupaca nije nemoguće, no teško je, dugotrajno i skupo.
Za promjenu razmišljanja potrebna je impresija, potrebno je stvoriti svojevrsnu eksploziju, a ne lagano podgrijavanje, zato što ljudi ne vole mijenjati mišljenje. Stoga nije neuobičajeno u marketingu nametnuti svoje mišljenje tj. plasirati svoj proizvod, senzacionalno, intenzivno gotovo preko noći.
Sklopili smo brak 1.9.2001. Suprug ga zbog preljuba želi razvrgnuti. Do 15.2.2023. smo formalno bili u braku. Od 2001. do 2016. smo ulagali u obiteljsku kuću koja je bila u vlasništvu njegova oca do njegove smrti kada je nekretnina nasljedstvom pripala suprugu uz prava doživotnog stanovanja njegove majke, do 2023. nastavili smo s ulaganjem u istu nekretninu. Koja su moja prava u imovinskoj sudskoj podjeli? Do kada imam pravo stanovanja u toj kući s djetetom koje ima 16 godina nakon razvoda koji slijedi i koje su moje novčane obveze dok stanujem tamo? Zaposlena sam.
Možemo li na zajedničkom zidu koji dijeli naš i susjedov posjed postaviti dva metalna stupa visine 1,5 m (promjera 2 cm) na našoj polovici zida bez suglasnosti susjeda?
Živim sa zaručnicom u stanu koji je moje vlasništvo. Oboje imamo prebivalište na toj adresi. Zaručnica je htjela prebaciti obrt na tu adresu na kojoj živimo. Prilikom prebacivanja obrta tražili su nas da napravimo ugovor o zakupu poslovnog prostora. Ne razumijem zašto to moramo raditi kad njoj ne treba poslovni prostor jer sve radi online (putem računala), samo joj treba sjedište? Napisao sam izjavu da sam vlasnik i da se slažem da ima obrt na adresi na kojoj živimo, ali nam to nisu prihvatili. Što još možemo napraviti da ne napravimo ugovor o zakupu poslovnog prostora zbog kojeg bi u principu morao plaćati porez, a ne primam nikakve novce za "poslovni prostor" niti ih želim od nje jer mi je zaručnica?
Fiat 500 L 1.3 diesel, multijet, 2013. god., 2. vlasnik, redovito održavan i servisiran, nedavno napravljen veliki servis, 167.000 km, jako je uredan i očuvan, dobra ...