Kada Vam kod kuće nestane cole, koje ćete se cole sjetiti? Kada Vam nestane deterdženta za rublje, koja Vam marka pada odmah na pamet? Imate li marku koju najčešće koristite? Marku o kojoj već kod kuće razmišljate i po koju odlazite u trgovinu, marku koja je u vašim mislima.
Biti prvi u mislima potrošača od velike je važnosti za uspjeh na tržištu. Postići da kupci u kategoriji proizvoda pomisle baš na Vaš proizvod diže Vas u zvijezde tj. ako prodajete protuprovalna vrata, kada se kupci prvo sjete Vaše marke protuprovalnih vrata znači da ste prvi kod odabira kupaca.
Govorili smo u prošlim brojevima kako je važno biti prvi na tržištu tj. prvi u kategoriji proizvoda (voda) te, ako tu nema dovoljno mjesta za naš proizvod, stvoriti svoju kategoriju proizvoda (voda za djecu). Na tu se priču nadovezuje važnost prvog mjesta u mislima potrošača jer što vam vrijedi, ako ste prvi stvorili vodu za djecu, ako nitko za to ne zna ili mu to nije važno?
Tako je biti prvi na tržištu važno do one mjere kada ste prvi u mislima potrošača.
To potkrepljuje primjer IBM-a koji svojim ulaskom na tržište računala nije bio prvi. Što se desilo da je postao prvi u mislima potrošača? Imao jaču bitku na tržištu.
Prije cca 20-ak godina u našim krajevima u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića s okusom naranče, značajnu ulogu imala marka Pipi. Danas, koja Vam marka odmah pada na pamet kada odlazite po bezalkoholno gazirano piće s okusom naranče? Fanta? Veliki su marketinški napori uloženi da Fanta postane prva u mislima potrošača.
Poduzetnici, kako smo već pisali, često žele nametnutu tržištu da je njihov proizvod bolji od već postojećeg npr. moja je čokolada bolja od Milka čokolade. Kada je neki proizvod tako dugo na tržištu i kada ljudi imaju svoje mišljenje o njemu, uštedite si vrijeme i novac. Ne trudite se uzalud promijeniti takvu percepciju ( prvi u mislima potrošača ). Jednom usađeno mišljenje kod ljudi teško se mijenja. Razmislite, koliko bi vremena trebalo da vas prijetelji uvjere da promijenite svoju omiljenu kavu, za neku drugu i što bi sve te osobe morale učiniti da ih uopće ozbiljno saslušate.
Promijeniti način razmišljanja kupaca nije nemoguće, no teško je, dugotrajno i skupo.
Za promjenu razmišljanja potrebna je impresija, potrebno je stvoriti svojevrsnu eksploziju, a ne lagano podgrijavanje, zato što ljudi ne vole mijenjati mišljenje. Stoga nije neuobičajeno u marketingu nametnuti svoje mišljenje tj. plasirati svoj proizvod, senzacionalno, intenzivno gotovo preko noći.
Postavili smo dvorišna vrata na ulazu u dvorište u kojem smo suvlasnici. Naš dio suvlasništva je većinski, a mi jedini stvarno živimo u tom dvorištu. Preko njega susjedi, koji nisu suvlasnici, imaju pravo prolaza do svoje zgrade. Tvrde da smo ih ometali u posjedu jer su vrata bila zatvorena (nikada zaključana) te su nas tužili. Sud je presudio u njihovu korist i naložio uklanjanje dvorišnih vrata. Vrata smo postavili isključivo zbog sigurnosti djece i zaštite imovine. Nikada nismo branili prolaz, niti to planiramo. Postoji li pravni način da zadržimo vrata, a da ne kršimo njihovo pravo?
Živim u zgradi s tri stana. U stanu u prizemlju živi stanar već 65 godina. Navedeni stan koristi u cijelosti te sudjeluje u radovima i održavanju zgrade. Prilikom otkupa stanova, Grad Rijeka kao vlasnik polovice tog stana prodao mu je tu polovicu. U drugoj polovici stana evidentirana je privatna osoba, za koju je navedeno samo ime i prezime te godina rođenja (1910.), a koja je odselila u Italiju. U posljednjih 35 godina Hrvatske i 40 godina bivše Jugoslavije nitko se nikad nije pojavio. Ima li susjed pravo putem suda i dosjelosti zatražiti vlasništvo i nad tom drugom polovinom stana? Zbog tog vlasništva nepoznate osobe ne možemo etažirati zgradu.
Kamper Ford Riviera 190, reg. do kraja 06./2026., nove gume 6 kom., stanje za godine vrhunsko, spreman za korištenje odmah. Oprema sva po modelu osim klime. Vozilo ...