Pojava tragova iste boje na više mjesta upozorit će vas da bi auto trebali parkirati na nekom drugom mjestu, jer ako je neki drugi auto baš takve boje stalno parkiran blizu vas, nekom sljedećom prilikom možete očekivati i ozbiljnija oštećenja.


Ustvari, proljeće je već došlo, i to barem mjesec dana ranije nego inače. No, po­čekajmo da ode ovaj hladni val. Poslije toga, valjda više neće biti neugodnih iznena­đenja, pa ćemo do zime slobodno moći odložiti svu zimsku odjeću. To će biti i vrijeme kada bi našim automobilima mogli posvetiti dodatnu pažnju. Jer, ako realno pogledamo, kad je zima prehladno je za bilo koje ra­dove, naročito ako nemamo garažu, a većina automobila, ipak spava na otvorenome.

I dok vani ptičice cvrkuću, a Sunce ugodno grije leđa, umjesto da vas žena maltretira kojekakvim istresanjima tepiha i usisavanjem, iskoristite duplu priliku i pozabavite se malo vašim automobilom. Iako prošla zima i nije bila neka, a snijega je bilo tek toliko da ne zaboravimo kako izgleda, jedno temeljito čiš­ćenje cijelog automobila ne bi bilo na odmet. Iako danas ima bezbroj praonica koje će za relativno malo novaca za pola sata učiniti ono za što ćete vi potrošiti puno više vremena, gušt je, malo po­zabaviti se oko svog auta, a pranjem i najnedostupniih mjesta (što u praonicama baš neće), uočit ćete i neke ne­dostatke, pojavu hrđe ili neki dio koji više ne stoji kako je nekad stajao. Nije rijetkost da kod tako detaljnog pranja, otkrijemo i neka oštećenja na karoseriji ili braniku, naro­čito ako je auto cijelu zimu bio prljav. Pojava tragova iste boje na više mjesta, upozorit će vas da bi auto trebali parkirati na nekom drugom mjestu, jer ako je neki drugi auto baš takve boje parkiran stalno blizu vas, nekom slje­dećom prilikom možete oče­ki­vati i ozbiljnija oštećenja. Ako su u pitanju samo po­vršinski tragovi, malo paste za poliranje i vate, skinut će s laka vašeg automobila tra­gove tuđe boje i problem je riješen. No, ako preko ošte­ćenja lagano zagrebete noktom i osjetite kako nokat zapne, klasičnim sredstvima za poliranje nemojte gubiti vrijeme, jer ništa nećete pos­tići. Rješenje je jedino polirna pasta u boji vašeg automo­bila, koja će prekriti temeljnu bijelu boju, ali će ogrebotine ostati.
 
Iako noviji automobili imaju i dvanaest godišnje garancije na prohrđavanje, pa je vjerojatnost pojave "ruzi­ne" gotovo zanemariva, sta­rija vozila itekako vole za­hrđati i to na baš najnedostupnijim mjestima. Oni koji zaljubljeno drže do svog automobila, u takva mjesta zalaze odbačenom četkicom za zube, pa tako čiste pr­ljavštinu ispod koje se po­činje nadizati boja, i tu je početak nastajanja karijesa na limu automobila. Naiđete li na takvo mjesto, a u petogodišnjem planu vam nije zamjena automobila novim, brusnim papirom dobro oči­stite hrđu, nakon čega je premažite temeljnom bojom, a kad se ona osuši, lakom u boji automobila. Iako će vam se činiti da niste ništa strašno učinili, znajte da svaka malena rupica naraste velika, a onda bez autolimara nema pomoći. Pa i tada je problem, budući se velika većina njih ne želi baviti takvim poprav­cima, jer iziskuju dosta po­sla, a ne može se realno na­platiti.