Zaleđeno staklo nikad ne polijevajte vrućom vodom, jer može lako puknuti. Voda treba biti mlaka, a ako je već toplija nego bi trebala biti polijevajte je s krova pa će do stakla izgubiti dio topline.
Možda jednom snijega više neće ni biti, pa ćemo o tome moći pričati unucima samo pokazujući ga u slikovnicama. No, do tada za snijeg treba spremiti sebe, ali i automobil.
Prije puta pogledajte koliko goriva imate u rezervoaru. Iako puno njih kalkulira s količinom, pa pune od potrebe do potrebe, dobro je prije polaska napuniti rezervoar do vrha. Nikad se ne zna da li će vam možda trebati u slučaju da treba grijati kabinu ako dođe do zastoja prometa ili ako se nađete u situaciji da vas negdje snijeg zamete. No, tu je potreban oprez.
Dugotrajni rad motora na mjestu može izazvati neželjene posljedice, do trovanja ispušnim plinovima. Treba se svako toliko uvjeriti da ispušna cijev ima slobodan ispuh, tj. da nije u snijegu. Tada može doći do ulaska plinova u kabinu, od topline vas može uhvatiti san, a sutradan možete osvanuti na zadnjim stranama Novoga lista.
Koliko god hladno bilo, stakla moraju barem malo biti spuštena kako bi ulazio svježi zrak. Pun rezervoar će dobro doći i prilikom eventualne nemogućnosti pokretanja vozila s mjesta zbog proklizavanja. Bit će bar četrdesetak kila teži, pa će za toliko biti i veći pritisak kotača na podlogu. Zaista ne treba škrtariti s ulijevanjem benzina do vrha, kad ćete ga i tako sutra morati opet puniti.
Niste baš sigurni koliki vam je minus antifriza? Ma niste ni mislili ići na snijeg, pa niste promijenili onog od lani, a još ste dolivali vode. Sad je stvarno frka. To što ne pali, ajde, upalit će kad-tad, ali ako preko noći pukne blok?
Dobro je nakon dolaska na snijeg, ispod metlica brisača staviti novinski papir da se metlice ne zalijepe za staklo. Nije toliki problem da ćete oštetiti brisne gumice, nego se može dogoditi da vam se toliko zalijepe da motor brisača ne može pokrenuti mehanizam. Iako bi najprije trebao izgorjeti osigurač, događa se i da izgori motor, a tada od brisanja više nema ništa. Ne samo što ćete ugrožavati sebe u vožnji, nego i drugi mogu nastradati. Zaleđeno staklo nikad ne polijevajte vrućom vodom, jer može lako puknuti. Voda treba biti mlaka, a ako je već toplija nego bi trebala biti polijevajte je s krova pa će do stakla izgubiti dio topline. Ako vam se sve ovo čini komplicirano, a auto vam predstavlja relikviju, rađe se informirajte o voznom redu Autotroleja i Autotransa!