Nekoliko glavnih uzroka zaustavljanja kraj puta su nepraćenje signalnih žaruljica i instrumenata na tabli, loše održavanje vozila, previsoka stalna brzina na autoputu, vožnja uzbrdo u previsokom stupnju prijenosa i spora vožnja u koloni.
Auto
Prva pomoć
Ukoliko ste sami, osigurajte mjesto nezgode, tako što ćete vaš auto parkirati na cesti, iza nezgode desno, dovoljno daleko da još neko vozilo ne naleti na udes. Upalite četiri žmigavca i postavite sigurnosni trokut. Nije se jednom dogodilo da vozilo u brzini naleti na naizgled manji udes, koji se tek tada pretvori u veći
Pogled u retrovizor
Retrovizor u počecima automobila nije bio montiran zbog gustog prometa, jer je u ono vrijeme prolazak automobila po cesti nije mjerio u minutama nego danima, ali su dame koje su se vozale tim čudnim novotarijama, morale imati pogled na frizuru, nakon vožnje.
Godišnji bi trebao biti potpuno rasterećenje od svih briga i ponovno punjenje akumulatora. No, ne zaboravite jednu “sitnicu” koja bi vam mogla sve zamišljeno pokvariti. Vaš auto! Jeste li sigurni da je sve u redu i da nema nikakvih problema?
Trošenje guma
Osjećate li podrhtavanje upravljača pri brzinama od oko osamdeset kilometra na sat, vjerojatno trebate balansirati kotače, tj. uskladiti odnos između felge i same gume
Svjećice
Zamjena svjećica nekada je spadala u osnovne poslove svakog vozača, no, vremena se mijenjaju, pa su tako u novijim motorima svjećice tako smještene da ih se ne može ni pronaći, a kamo li zamijeniti
Lupa i škripi
Svako lupanje treba shvatiti ozbiljno, mada sva nisu razlog za paniku. Ujednačeno lupanje u visokim tonovima, naročito kad je motor zagrijan, može ukazivati, na primjer, na nepodešenost ventila
Retrovizori
Mnogi zaboravljaju da unutrašnji retrovizori imaju mogućnost promjene intenziteta vidljivosti. Možda će vas zbuniti taj termin, no riječ je o jednostavnom preklapanju unutrašnjosti retrovizora, kad vozilo iza vas ima upaljena duga svjetla
I najjeftiniji sprejevi za krpanje guma obavit će svoj posao i to tako da probušenu gumu okrenete ventilom prema gore i, čim ste ispraznili sprej kroz ventil, odmah krenete kako bi se smjesa ravnomjerno rasporedila po unutrašnjosti
Ovjesi i oko njega
Mnogi miješaju centriranje i balansiranje. Centriranje se odnosi na centriranost ovjesa i odnos svih kotača jednih prema drugima kao cjeline, a balansiranje se tiče samo pojedinog kotača, kada se svaki pojedinačno usklađuje kontrolom na balans aparatu kod vulkanizera